RSS

Skutečný příběh Adély, pro všechny, kteří bojují s poruchami příjmu potravy

12 dub

Naděje

Ahoj všem, kteří se utápíte ve světě jídla a číslech na váze.

13 let prožívám různé typy PPP, po obdobích, někdy je to horší, někdy lepší. Nic se ovšem nemění na tom, že je to dlouhá a náročná cesta vedoucí k uzdravení.
Vyzkoušela jsem již všechny možné tipy pomoci (psychologie, psychiatrie, prášky, výživový plán, různé knihy a setkání určené k sebepoznání, kamarády a rodinu na telefonu, když je nejhůř,…) Nikdy Vás z toho nikdo nedostane, pokud nezatnete zuby a nebudete jednoduše makat. Uvědomuji si, po všech těch letech, že za rok ani za dva, to nebudu mít za sebou a nejhorší je, že pokud se mi podaří vyhrát jednu bitvu (nejdu zvracet), tak to neznamená KONEC války, je to jen jedna bitva z mnoha… A ani mi to pak nedělá radost. Je hrozně těžké oprostit svůj mozek od nějakého hloupého čísla na váze. Ale není přece pravda, že nakonec všechny závidíme lidem, kteří ačkoli jsou silnější, jsou ŠŤASTNÍ A USMĚVAVÍ?
Musíme si všechny uvědomit, že samy to nezvládneme a ať už se tomu bráníme sebevíc, prosím, dovolte si to! Dovolte si žít Váš život na plno, nepřijít zbytečně o přátele, přítele, nepřijít o možnost mít děti, nebo aby s Vámi děti a vnoučata mohly trávit veselé dny!
Ta pravda, že potřebujeme pomoct a že to jinak nejde, se těžko přijímá. A já tímto chci nejvíc na světě poděkovat Janičce, která mi vždy dokáže otevřít oči, namotivovat mě a nakopnout k tomu, abych si pomoci nechala. Protože všechny kolem sebe máme lidi, kteří při nás stojí a my jim zbytečně házíme klacky pod nohy. Děkuji Ti za to, jaký jsi pro mě přítel, co všechno jsi ode mne musela slyšet a číst, jak moc se mi snažíš moji válku vyhrát. Jsi pro mě důležitým článkem v samotné léčbě a v celém mém životě. Apeluji na lidi, kteří svou nemoc tají a myslí si, že to jednou sami dokáží – nevěřte tomu. I já jsem si myslela, že je vše za mnou – pak jsem na dovolené (kterou jsem si nádherně užila!) přibrala 3 kila, a co to udělalo s mojí psychikou a se vším co už jsem v té době dokázala… Vezu se na té samé lodi zase a znovu… Prostě, bez psychologa a správného stravování se v tom budete patlat celý život. Až se jednou ohlédnete, promrháte svůj krásný život a bude na všechno už pozdě. Držím všem palce, SOBĚ také, protože nic není vyhrané! Jen nepřestávám věřit, že můj příběh bude mít nakonec ,,happy end,,!

Děkuji Adélce, že se odvážila napsat veřejně o svém trápení s PPP. Všem,kteří se trápí stejně, podpořte se vzájemně ve svém snažení. Můžete se podělit o svůj příběh, nebo napsat Adélce něco pro motivaci. Děkuji

 

Vlastnosti: , , , ,

Zanechat Odpověď

 
