RSS

Máme syna Vincenta :-)

28 led

Omlouvám se všem příznivcům tohoto blogu za dlouhou nečinnost. V závěru roku jsem si užívala poslední měsíce mého těhotenství spolu s dalšími radostmi a tak jsem práci omezila na nutné minimum. Nyní už jsem doma s naším novorozeným synem Vincentem a opět Vás budu zásobovat recepty a užitečnými články ze světa výživy. Věřím, že jsem Vaši přízeň neztratila a hned začnu svou nečinnost napravovat. 

Já s Vincentem v bříšku :-)

Těhotenství předčilo mé očekávání. Měla jsem štěstí, neměla jsem žádné závažné problémy, netrápily mě výrazně těhotenské nevolnosti ani ohromné chutě. I když přiznávám, že první tři měsíce bych vraždila za kyselou okurku :-D Shodou okolností mě v 6. měsíci těhotenství požádal časopis miminko o napsání článku výživa v těhotenství, který vyšel v říjnovém čísle. Celkem jsem přibrala 13 kilo a z porodnice domů si přinesla necelé 4 kg a k tomu 3 230g a 50 cm štěstí :-)

20150120_130824

Přeji všem krásné zimní dny a hlavně zdraví a pohodu!

 

Vlastnosti: , ,

12 responses to “Máme syna Vincenta :-)

  1. Lenka K.

    28/01/2015 at 11:58

    Milá Jano, ze srdce Vám blahopřeji k narození Vincenta a vám oběma (i tatínkovi, samozřejmě) přeji pevné zdraví a hodně společné radosti! A s tou okurkou jsem to měla velmi podobné u obou dětí (nyní 6 a 8 let) :)
    Lenka

     
  2. vlipsky .

    28/01/2015 at 17:15

    VÝBORNĚ, GRATULUJI, VIVAT VINCENT AŤ ROSTE K RADOSTI RODIČŮ, S POZDRAVEM VLADIMÍR LIPSKÝ,

     
  3. karlafiserova@seznam.cz

    28/01/2015 at 17:29

    Dobrý den Jano.Dovolte mi,abych vám pogratulovala k narození vašeho synka a popřála vám hodně zdravíčka a štěstíčka pro vás i vašeho chlapečka.Fišerová

     
  4. věra

    28/01/2015 at 20:00

    Milá Janičko i já se připojuji k blahopřání . Přeji Vám oběma hodně zdravíčka,.

    Šulceková

     
  5. Anonymní

    29/01/2015 at 18:18

    Dobrý podvečer,ráda se dívám na Vaše stránky i na recepty,takže jsem ráda že jste zpět. A také Vám gratuluji k miminku! Mějte se hezky s pozdravem Jana Čehovská

     
  6. Evík

    17/02/2015 at 18:59

    Milá Jani,občas nakouknu na vaše stránky,teď jsem tu po delší době a příjemně překvapená,já vůbec netušila,že čekáte miminko.Jste strašně sympatická,přeju vám i chlapečkovi hodně zdraví a krásných společných chvil,sama mám dva kluky,teď už velký,ale nemá to chybu:o)Jinak se těším na vaše recepty,jsou bezva.

     

Zanechat Odpověď

 
