RSS

Jana Škramlíková mezi nejlepšími živnostníky roku 2013

14 říj

Děkuji Vám všem, kteří mi svěřujete do péče svou životosprávu, čtete mé články, vaříte mé recepty, necháváte se ode mne mučit v posilovně, píšete dotazy, nebo si žádáte mé přednášky. Děkuji všem, bez Vás by má práce neměla smysl. Doufám, že mi i nadále zachováte svou přízeň a já pro Vás budu stále přínosem. Děkuji

 

Vlastnosti: , , ,

12 responses to “Jana Škramlíková mezi nejlepšími živnostníky roku 2013

  1. Monika Němcová

    14/10/2013 at 20:48

    Jano, super, že se vám daří. Vaše články a recepty mám moc ráda. Fandím vám, jen tak dál :)

     
  2. avespasseri

    15/10/2013 at 07:33

    Blahopřeji!

     
  3. Martin Bárta

    15/10/2013 at 12:07

    Gratuluji!

     
  4. Petr

    15/10/2013 at 18:57

    Moc gratuluji, přeji Vám to. :-)

     
  5. Eva

    17/11/2013 at 12:12

    fandím Vám :-) Škoda, že jste tak daleko od Prahy, ráda bych Vás navštívila na konzultaci.

     
  6. KFalcon

    12/02/2014 at 17:21

    Jani, nechcete zvážit konzultace v Praze? Jste snad jediný výživový poradce, ke kterému bych šla.
    Také bych se chtěla zeptat, jakou školu byste mi doporučila, abych získala informace, které Vás dělají tak úspěšnou, důvěryhodnou osobu, která zastává názor, že vše se dá čerpat z potravin.
    Díky Vám mám spousta lidí motivaci a jste jedna z mála, která se nebojí vychovávat se konkurenci a je schopna zveřejňovat svá tajemství.
    Děkuji za vše!!!

     
    • Jana Škramlíková, DiS.

      18/02/2014 at 13:36

      Děkuji za Váš komentář. Těší mě, že by jste se svěřila do mé péče. Konzultace v Praze jsou v plánu, ale zatím nemají své přesné časové určení. Mám teď přednášky v Ústeckém kraji na základních školách a také v jiných městech přednášky pro dospělé, práci v poradně a v tělocvičně a ještě psaní článků pro blog nebo časopisy, takže Prahu zatím nestíhám. Jinak mé znalosti a postoje nepramení pouze ze školy, ale především hlavně z vlastní zaujatosti vůči mé práci a neustálému sebevzdělávání, ať už na přednáškách, nebo v knihách, a také hodně vděčím samotné praxi s klienty. Ještě jednou děkuji za Vaše slova, ať se Vám daří. J.

       

Zanechat Odpověď

 
