RSS

Změna je život

17 čvn

Je mi 26 let a nikdy jsem se nezabývala tím, kolik vážím a jak vypadám. Vždycky jsem byla spíš jako kluk a mezi kluky se i pohybovala, neměla jsem potřebu se jim líbit, ale pak přišla puberta. Protože je celá moje rodina obézní, přišlo mi to normální a nikdy jsem to nijak neřešila, protože je to přeci dědičné a nedá se s tím nic dělat!

Hrála jsem závodně volejbal, a když jsem s tím kvůli škole musela přestat, začalo to se mnou jít z kopce. Kila přibývala a přibývala a já si pořád říkala, že se s tím prostě nedá nic dělat, genetiku nepřemůžu. Až jednou mě kamarádka přemluvila, abych s ní zašla na Zumbu. To mě začalo moc bavit a ze začátku jsem i zhubla. Asi něco kolem 8kg. Jenže světe div se, tak rychle jako jsem kila zhubla, tak skoro stejně byla zase zpět i když jsem se stále hýbala. To mi nešlo na rozum a začala jsem se tím zabývat. Chodila tam se mnou paní v letech mojí maminky, plná energie a elánu a během roku stráveného společným cvičením se z nás staly kamarádky. Od ní jsem se dozvěděla o Janě a o tom, jak díky ní změnila svůj život k lepšímu, neuvěřitelně zhubla a stále se drží bez jakéhokoliv jojo efektu. Je pravda, že mi to ještě nějaký měsíc přemlouvání trvalo, možná i proto, že jsem naštěstí ještě neměla ani žádné zdravotní problémy, ale když jsem viděla, jak to jde jí, řekla jsem si, že to musím taky alespoň zkusit. Odhodlala jsem se a Janu kontaktovala. Domluvily jsme si první schůzku a tam mě svým přístupem a elánem tak odzbrojila, že jsem jí úplně propadla.

Absolvovala jsem 3 měsíční kurz. Ověřila jsem si, že vše to, co ostatní říkají je pravda. Člověk samozřejmě zhubne, pokud bude dodržovat to co má. Ale ze mě je zase „usměvavé sluníčko“ jak o mě lidé kdysi říkali. A pravdou je, že předtím už jsem byla i ve fázi, kdy jsem se lidem úmyslně vyhýbala, protože jsem na ně neměla ani náladu a ani energii. Teď mám energie na rozdávání. Třeba nedávno se mi povedlo vyšlapat na kole na Bouřňák pouze s jednou přestávkou. Ten pocit, že to člověk dokáže, je k nezaplacení.

Po několika měsících, kdy jsem už nebyla pod dohledem Jany, se mi hubnutí tak nějak zastavilo i když jsem pořád jedla podle jejích rad, ale přiznávám se zároveň i k častějším hříchům v podobě dortíků a brambůrkůL Tak jsem si řekla, že s tím zkusím ještě něco udělat. Když jsem se na to zeptala své kamarádky a zjistily jsme, že jsme na tom podobně, dohodly jsme se, že se zkusíme trochu víc hejbat. Začaly jsme společně chodit na Bosu a s nadšením můžu potvrdit, že obě opět hubneme. Když ne na kilech, tak je to na nás rozhodně vidět. Zpevnily jsme postavy, které byly po zhubnutí tak nějak povislé! Je to prostě super.

Když jsem k Janě začala chodit, měla jsem i problémy se zaměstnáním. Dostudovala jsem VŠ a nemohla sehnat práci ve svém oboru, tak jsem nastoupila do továrny, kde to je fakt hrozné. V průběhu mé proměny jsem si zvedla i sebevědomí a přestala se stále jen podceňovat. Teď jsem ve fázi, kdy mám 3 nabídky zaměstnání v mém oboru a je už jen na mě, kterou si vyberu. Když jsem byla na pohovorech, tak mi nejprve říkali, kolik mají jiných uchazečů a jak pohovor postupoval, tak mi ke konci řekli: „My vás bereme, tak pozitivního, energií nabitého a veselého člověka jsme už dlouho nepotkali.“

Jsem moc ráda, že mi Jana zasáhla do života a obrátila ho naruby. Na zdravou stravu jsem už pomalu, ale jistě přeučila i celou rodinu a všem je fajn. Nikdo tomu nechtěl věřit, ale po tom co vidí na mě, jsou nadšení, ale já ještě víc! Jedinou nevýhodou jsou ty účty za stále nové oblečení. Ale to mi zase až tak nevadí, která žena nerada nakupuje?!

A za to vše může Jana Škramlíková a zdravý životní styl. Zhubla jsem již celkem 23kg a myslím, že to ještě není konec!

Moc Vám děkuji, že jste mi ukázala správnou cestu. Mějte se co nejlépe. Ať máte co nejvíc nových klientů a tím i šťastných lidí jako jsem díky Vám já.

Mgr. Lucie Kedjuchová

 

Vlastnosti: , ,

3 responses to “Změna je život

  1. Lenka Mauleová

    17/06/2013 at 09:32

    Moc gratuluji jak jste to zvládla a držím palce ať vám to vydrží. Mě Jana také moc pomohla a nedám na ní dopustit. I když bohužel tak vzorná jako jste vy nejsem :-).

     
  2. Lucie

    19/06/2013 at 09:21

    Jeeee děkuji za podporu:-) Přesně takováhle ocenění mi nejvíc pomáhala když už jsem si říkala, že už to víc nepůjde a nakopla mě k dalším činům, jako je další cvičení např. Opravdu moc děkuji!

     
  3. Filius

    20/06/2013 at 03:36

    Gratuluji ke změně. Má přítelkyně to měla podobné včetně genetiky – s tím rozdílem, že ona se s tím prvně „vypořádala“ hodně nešťastně. Prostě dva týdny nejedla a byla zavřená v pokoji a furt spala. Zhubla sice okolo 10 kg a byla chvíli štastná, pak to ale opět nabrala nazpět. Pomohla jí až ve článku zmíněná změna životního stylu.

     

Zanechat Odpověď

 
